محل لوگو

انواع پودر کلر ایرانی


پودرهای کلر ایرانی در سیستم های تصفیه آب شرب شهری و روستایی کاربرد زیادی دارند، همچنین برای ضد عفونی و شستشو میوه ها و سبزیجات در کارخانه های تولیدی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در استخرهای شنا عمومی بخاطر قیمت پایین کاربرد دارند ولی کیفیت و شفافیت آب چندان جالبی ندارند.

در سالهای اخیر به دلیل رشد قیمتی دلار و در پی آن رشد قیمتی پودر کلرهای خارجی از کلرهای ایرانی بخاطر قیمت پایین در استخرهای شنا عمومی استقبال شده است البته در استخرهای خصوصی منازل و ویلاها معمولا استفاده نمی شوند و در این اماکن بیشتر از پودر کلر و قرص کلرهای خارجی به علت کیفیت بالاتر استفاده می شود.

پودر کلر پارس کلر تبریز

شرکت کلرپارس در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو حهت تولید کلر شرکت های آب و فاضلاب در شهر تبریز تاسیس گردید. این شرکت پس‌ از دریافت موافقت اصولی جهت تولید کلر و مشتقات آن در سال ١٣٧٧ شروع به فعالیت نمود.

کارخانه کلرپارس در مساحت بالغ بر ۲۱ هکتار بنا شده است محصولات تولیدی شرکت کلر پارس تبریز علاوه بر توزیع در سطح کشور توسط شرکت و عوامل فروش و فروشندگان مواد شیمیایی، به سایر کشورهای اطراف ایران صادر می شود. در حال حاضر بهترین کلر ایرانی توسط شرکت پارس کلر تبریز تولید می شود. جهت اطلاع از قیمت کلر پارس می توانید با کارشناسان ما در جهان شیمی تماس حاصل فرمایید.

پودر کلر نیروکلر اصفهان

شرکت نیروکلر، یکی از ۳ شرکت تولید کننده کلر آلکالی در کشور است. در حال حاضر دارای دو مجتمع تولیدی در شهرک صنعتی اشترجان اصفهان و شهرک صنعتی نیکو واقع در اشکذر،معدن نمک در دریاچه شهرستان آران و بیدگل است.

پودر کلر کلران سمنان

شرکت تولیدی کلران سمنان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۷۴ در شهرک صنعتی سمنان و با مساحت ۲۲ هکتار به بهره برداری رسید و قادر است روزانه بیش از یکصد تن گاز کلر تولید نماید و با توجه به نیاز بازار نسبت به تولید مشتقات آن اقدام کند.

شرکت تولیدی شیمیایی کلران با به کارگیری فناوری الکترولایزر تحت لیسانس شرکت دنـــورای ایتالیا و طراحی سیستم سیکل آب نمک تولید کننده پودر کلر ۶۰ درصد و ۶۵ درصد و هیپوکلریت سدیم یا آب ژاول و کاستیک سودا، اسید کلریدریک و کلسیم کلراید است

بیشتر بخوانید : کلر هندی

  انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما