محل لوگو

نحوه انتخاب بهترین قرص های کلر برای ضدعفونی استخر شنا


بهترین قرص های کلر را با کمی اطلاعات می توانید برای پاکسازی آب استخر شنای خود خریداری کنید. اگر از پودر کلر یا کلر مایع برای استخر خود استفاده کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهتر نیست از قرص کلر استفاده کنید. برای پاسخ به این سوال بیایید نگاه دقیق تری به انواع بهترین قرص های کلر و انتخاب آنها بیاندازیم.

در حال حاضر این امر ثابت شده است که کلر استخر بهترین ماده شیمیایی برای از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها و جلبک ها است بنابراین بهترین ماده ای است که می توانید برای حفاظت از استخر خود استفاده کنید. کلر به دلیل واکنش شیمیایی که هنگام تماس با میکروارگانیسم ها و باکتری ها رخ می دهد به ضد عفونی آب کمک می کند. این ماده به چندین ماده شیمیایی مانند اسید هیپوکلروس (HOCI) تجزیه می شود که باعث تخریب میکروارگانیسم های ناخواسته می شود. بیشتر قرص های کلری که خریداری می کنید ، قرص های تری کلر هستند که برای اکثر انواع آب ها موثر هستند.

انواع کلر برای آب استخر

انواع مختلف کلر عبارتند از: هیپوکلریت لیتیوم ، تری کلر ، دی کلر ، هیپوکلریت سدیم و هیپوکلریت کلسیم. هر کدام از آنها برای هدف خاصی تولید و به بازار عرضه شده اند. اگرچه اکثر افراد فقط هر آنچه را که در فروشگاه محلی موجود است خریداری و استفاده می کنند. اگرچه بیشتر اوقات این مسئله اشکالی ندارد اما در برخی انواع کلر از سایرین بهتر هستند.

به عنوان مثال ، اگر تصادفاً در محل زندگی خود آب سخت دارید (یا آبی با سختی کلسیم بالا) ، هیپوکلریت سدیم بهترین عملکرد را دارد زیرا حاوی حدود ۱۰-۱۲٪ کلر دارد. بنابراین برای تصفیه آب به خوبی عمل خواهد کرد و از سبز شدن آب استخر جلوگیری می کند.

ترفندهایی با خرید بهترین قرص های کلر

اگر تصمیم دارید از قرص های کلر به عنوان ضدعفونی کننده استخر خود استفاده کنید ، حتماً نظرات مصرف کنندگان را در مورد محصول بخوانید. در حالی که ممکن است تفاوت زیادی در مواد شیمیایی قرص کلر وجود نداشته باشد. برخی از آنها فقط با روش های بهتری ساخته شده اند و در حین حمل و نقل خرد نمی شوند.

آنها به شکل قرص های یک یا سه اینچی عرضه می شوند و مهم نیست چه اندازه ای را انتخاب کنید فقط باید دستورالعمل ها را بخوانید و مقادیر مناسب را مصرف کنید.

برخی از افراد قرص های بزرگ تر را ترجیح می دهند زیرا کار با آنها کمی راحت تر است ، مخصوصاً اگر آنها را مستقیماً به آب استخر اضافه می کنید. اما برخی افراد قرص های کوچک تر را برای دستگاه های اتوماتیک ترجیح می دهند زیرا راحت تر در دستگاه جا می شوند.

بهترین قرص های کلر کدامند؟

اکثر قرص های کلر به اندازه هم در تمیز نگه داشتن استخر شما عمل می کنند به این دلیل که اکثر مارک ها از مواد یکسان یا مشابه در محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین انتخاب بهترین قرص های کلر بیشتر به نیاز خاص استخر و بودجه شما بستگی دارد. اما برای استخرهای روباز قرص های ۳ اینچی تثبیت شده انتخاب بهتری هستند.

بیشتر بخوانید : کلر هندی

.

  انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 32

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما