محل لوگو

روش های افزودن کلر به استخر


چگونگی افزودن صحیح کلر به استخر سوال متداول بسیاری از صاحبان استخر جدید است. در زیر ۳ روش شرح داده می شود که می توانید برای افزودن کلر به استخر استفاده کنید ، نکات مثبت و منفی هر یک نیز بیان شده است.

استفاده از کلر زن شناور

کلر زن شناور ظرف کوچکی با محفظه هایی برای قرار دادن قرص کلر یا پودر کلر است که در اطراف سطح استخر شناور است و به آرامی کلر را در آب آزاد می کند. این روش ارزان ترین و ساده ترین راه برای افزودن کلراستخر و همچنین کمترین روش موثر است. از آنجا که کلر زن روی سطح شناور است ، عدم گردش جریان به این معنی است که کلر به خوبی پراکنده نمی شود و در نهایت منجر به ضد عفونی کامل نمی شود.

این وسایل گاهی اوقات پشت نردبان یا پله های استخر گیر می کنند و کلر آزاد شده در یک منطقه از استخر شروع به افزایش می کند. در واقع ، این غلظت زیاد در نزدیکی لبه ها می تواند کناره های استخر شما را سفید کند و برای استفاده افراد نیز مناسب نخواهد بود.

استفاده از اسکیمر

سیستم فیلتر شما برای انتقال ، تمیز کردن و گردش آب استخر طراحی شده است. مطمئناً اسکیمر جزء جدایی ناپذیر این سیستم است . تمام کاری که شما در این روش باید انجام دهید افزودن کلر به اسکمیر استخر (ترجیحاً قرص) است. بنابراین می توانید آرام بنشینید و اجازه دهید تا کلر محلول را از طریق سیستم فیلتر به داخل آب استخر وارد شود و آب را پاکسازی کند.

استفاده از اسکیمر در کل گزینه بسیار بهتری است اما در صورت خاموش بودن پمپ باید کلر را از آن خارج کنید در غیر این صورت غلظت بالایی از کلر وارد آب می شود که می تواند خورنده باشد.

استفاده از کلریناتور اتوماتیک

دستگاه کلر ساز اتوماتیک به سیستم فیلتر شما متصل می شود و مقدار کلر اندازه گیری شده را به طور مداوم به شکل اتوماتیک به داخل استخر می فرستد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقدار کلری که می خواهید وارد استخر شود را مشخص کنید. اگر توانایی پرداخت دارید ، استفاده از دستگاه کلر زن اتوماتیک بهترین روش ضد عفونی آب است اما تعجبی نخواهد داشت که این گرانترین دستگاه نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

  انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 30

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما